Blogi Velmu Unto Muut koirat Rölli † Santtu † Sini † Ruudun takana Kalenteri

"Kyllä se nyt näyttäisi menevän..."

22.2.2014
Paljon on taas tapahtunut sitten viime päivityksen. Meidän mittapuullamme paljon. Ei mitään kovin ihmeellistä, mutta harrastuksissa on juostu. Viime keskiivikkona meillä oli Santun kanssa viimeiset agilitytreenit ennen seuraavan kauden alkua. Ainakin toivon, että saamme treenipaikan seuraavallekin kaudelle. Seuraava kausi alkaa käsittääkseni aikaisintaan vasta maaliskuun lopussa, joten Santtu saa siis hyvän hengähtämistauon. Kolme harrastuspäivää viikossa peräkkäisinä päivinä oli sille ja sen motivaatiolle aivan liikaa.

Tänään kävimme mittauttamassa Santun agilitykilpailuissa, jotta saisin tietää, että onko meillä mitään mahdollisuutta päästä koskaan kilpailemaan. Tämä mittaustulos oli omien tavoitteideni muodostumisen kannalta merkittävä, koska olen päättänyt, etten Santtua tule koskaan hypyttämään medien esteillä. Kyllä minua jännittikin, kun tuomari aloitti: "Kyllä se nyt näyttäisi menevän..." Olin varma, että sieltä tulee se isku, jota olen muka osannut odottaa - medeihin. Tuomari kuitenkin jatkoi: "mineihin". Nyt kilpailukirjassa on siis raksittuna säkäkorkeudeksi siis S - alle 35cm. 

Maaliskuulle on luvassa hieman enemmän tapahtumia koirille. Santun kanssa olen ajatellut suunnata agilitymölleihin, kun Otto on näyttelyreissussa. Santun kanssa kohtalaisen varmana olisi tulossa myös ensimmäinen tokokokeemme, vaikka en pääsekään treenaamaan toivotunlaisesti ennen sitä. Paikkamakuun koirarivissä Santtu on tehnyt nimittäin viimeksi marraskuun alussa möllitokoissa... Santtu on kyllä ollut melkoisen varma paikkamakuun kanssa ja yritän päästä sen kanssa ennen koetta vielä muutaman kerran mahdollisimman häiriöiseen paikkaan treenaamaan. Maaliskuulle olen ajatellut myös, että voisimme käydä muutamat mätsärit. Ehkä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti